Reviderte vedtekter for Bø rotaryklubb.
Gjeldande frå 1.7.2011.
Paragraf 1: Organ
Årsmøtet og vanleg klubbmøte
er klubbens høgaste, bestemmande organ.
Styret leier verksemda i
klubben.
Presidenten er klubbens øvste
leiar og leier styremøta.
Paragraf 2: Årsmøte og
klubbmøte
Klubbmøte blir halde kvar måndag
– med mindre dette er heilagdag. Klokkeslett og møtestad bestemmer klubben. Årsmøte
blir halde kvart år innan utgangen av desember månad.
For at lovleg vedtak skal
kunne gjerast må minst ein tredel av medlemmene vere til stades. Alle
avstemningar skjer munnleg, bortsett frå ved val der det er foreslått meir enn éin
kandidat.
Utover det blir det skriftleg
avstemning viss nokon forlangar det.
Vedtak blir gjort med alminneleg
fleirtal, unntatt ved endring av vedtektene (jf. paragraf 10). I tilfelle likt stemmetal avgjer
presidentens stemme.
Ved skriftleg avstemning må
ein ha omval viss ingen av kandidatane oppnår minst halvparten av dei avgitte
stemmene. Ein gjer omval mellom dei to kandidatane som har fått flest av dei
avgitte stemmene.
Paragraf 3: Val av styre og
revisor
Styret for kommande rotaryår blir
valt av årsmøtet.
Innan 14 dagar før årsmøtet
skal medlemmene få tilsendt skriftleg forslag til nytt styre og til revisor og
valkomité. Styret består av:
-
president, valt
av årsmøtet
-
innkommande
president, valt av årsmøtet
-
sekretær, valt av
årsmøtet
-
pastpresident
-
ein styremedlem,
valt av årsmøtet
-
kasserar, valt av
årsmøtet
I tillegg vel årsmøtet
revisor og valkomité.
Paragraf 4: Oppgåvene til
styret
Presidenten kallar saman styret så ofte han eller minst to styremedlemmer finn det nødvendig, likevel minimum fem gonger i rotaryåret.
I alle saker der ikkje noko
anna er bestemt, kan styret gjere vedtak dersom minst fire styremedlemmer er
til stades. Særleg viktige saker skal leggjast fram for medlemmene til avgjerd.
Saker som angår komiteane og deira arbeidsområde, skal leggjast fram for komitéleiarane.
Paragraf 5: Komitear
Presidenten oppnemner med godkjenning frå styret dei komiteane som er nødvendige for å sikre best muleg drift i klubben.
Møte i komiteane skal haldast minst to gonger i året. Komiteane bør helst ha tre medlemmer, og leiaren bør helst ha vore medlem av same komité minst eitt år før.
Klubben skal ha fem hovudkomitear:
- komité for informasjon og program
- komité for medlemsutvikling
- komité for service
- komité for The Rotary Foundation (TRF)
-
komité for nye
generasjonar
Klubben skal ha ein oppdatert
organisasjonsplan som viser ansvarsfeltet til den enkelte komiteen innanfor
klubbteneste, yrkesteneste, samfunnsteneste og internasjonal teneste.
Innkommande president er
leiar for klubbtenesta og har ansvaret for klubbens indre liv. Han kallar inn
til møte minst to gonger i rotaryåret.
Styret kan – med godkjenning
av klubben – opprette underkomitear eller slå saman underkomitear etter behov.
Paragraf 6: Budsjett og rekneskap
Innan nytt rotaryår begynner,
skal den nyvalde presidenten leggje fram sitt arbeidsprogram. Seinast to
månader etter nytt rotaryår har begynt, skal den nye presidenten leggje fram
budsjettforslag som det nye styret har godkjent, herunder forslag om kontingent
og andre avgifter som han på det tidspunktet har oversikt over.
Budsjettforslaget skal leggjast fram for medlemmene 14 dagar før behandling på
medlemsmøte.
Kontingenten forfell forskottsvis
i to terminar, l. juli og 1. januar.
Pastpresidenten legg på årsmøtet
fram for medlemmene årsmelding og revidert rekneskap for sitt rotaryår. Det
skjer i samarbeid med styret. Desse dokumenta skal sendast ut minst 14 dagar
før behandling.
Paragraf 7: Val av nye medlemmer
Medlemskomiteen skal kvart år
revidere lista over dei klassifikasjonane klubben har, og kva for nokre som
manglar. Lista saman med komiteens forslag til klassifikasjonar ein ønskjer å
få inn, skal sendast styret snarast muleg i det nye rotaryåret.
Styret avgjer kva
kvalifikasjonar ein skal arbeide for å få inn i klubben. Skriftleg melding om kva
styret har vedteke, skal sendast til medlemmene som samtidig blir oppfordra til
å sende inn forslag på nye medlemmer. Slike forslag kan fremmast gjennom heile
rotaryåret.
Styret innhentar grunngitte
vurderingar av dei foreslåtte kandidatane frå medlemmene. Dersom det i styret,
eller samanlagt i styret og blant medlemmene, er meir enn to stemmer imot
forslaget på kandidat, er forslaget forkasta.
Anbefaling frå styret skal
sendast til medlemmene – med frist for medlemmene til å komme med grunngitte, skriftlege
innvendingar til styret innan 14 dagar. Er ingen innvendingar komme, er
forslaget å betrakte som godkjent. Det same gjeld dersom det bare er komme inn éi
innvending, og denne er samrøystes tilsidesett av styret. Er det fleire
innvendingar, blir forslaget forkasta.
Medlemmene blir underretta om
det godkjente forslaget, og forslagsstillaren inviterer vedkommande kandidat
som medlem. "Fadderen" skal samtidig informere den nye medlemmen om krava
medlemsskapet i rotary inneber.
Paragraf 8: Paul Harris
Fellows.
Dersom klubben etter
innbetaling til Rotary Foundation har bestemt seg for å utnemne "Paul
Harris Fellows", utnemner styret desse. Forslag kan innhentast frå
medlemmene.
Paragraf 9: Fritak for møteplikt.
Styret kan etter søknad frita
ein medlem for møteplikt i eit tidsrom når vedkommande har gyldig grunn.
Paragraf 10: Vedtektsendringar.
Desse vedtektene kan endrast
på vedtaksført årsmøte eller medlemsmøte med minst to tredels fleirtal – dersom
medlemmene har fått tilsendt forslag til forandring skriftleg minst 14 dagar i
førevegen.
Bø i juni 2011
Styret behandla dei reviderte
vedtektene i møte 02.05.2011. Medlemmene fekk dei til høring 14 dagar før
medlemsmøtet. Dei nye vedtektene blei så samrøystes vedtatt på medlemsmøtet 06.
juni 2011 og trer i kraft frå 1. juli 2011.